Dit artikel is niet geoptimaliseerd voor de huidige 1Twente-website. Hierdoor kan het voorkomen dat de opmaak wegvalt, er media ontbreekt en/of metadata incorrect is.
Jongeren tot 30 jaar zijn kritischer over de dienstverlening van de Stadsbank Oost Nederland dan ouderen. Dat blijkt uit het eerste klanttevredenheidsonderzoek onder ruim 800 persoenen dat in opdracht van de Stadsbank is gedaan.
Redactie 1Twente
30 jun 2014 12:01
Het is niet duidelijk waarom jongeren kritischer zijn dan ouderen. Volgens directeur Luttikhuis zijn jongeren ongeduldiger als het gaat om een oplossing voor hun schuldenproblematiek. Verder zijn ze kritisch waar het gaat om hulpverlening bij niet-problematische schulden. Er is vooral kritiek op de klachtenafhandeling van de Stadsbank. De schulddienstverlener belooft de klachtenprocedure aan te scherpen.
Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie?
Tip onze redactie via mail of telefoon. Deze vind je op onze contactpagina.