Verkeer
Stuur appje
Zoek
Je bekijkt nu een artikel uit het archief
Dit artikel is niet geoptimaliseerd voor de huidige 1Twente-website. Hierdoor kan het voorkomen dat de opmaak wegvalt, er media ontbreekt en/of metadata incorrect is.
Nieuws
Enschede

Proef Eet krijgt businessborrel en nieuwe huisstijl

211484 proefeet 1

Proef Eet in Enschede moet volgens de organisatie uitgroeien tot een evenement met aanzien en allure, "the place to be" voor horecaondernemers. Reden dat het culinaire festijn dit jaar een nieuwe huisstijl krijgt en start met een Vrijdag Middag Business Borrel.

Deze wordt gehouden op vrijdag 2 september, de eerste dag van het driedaagse evenement. De borrel moet eraan bijdragen dat Proef Eet een jaarlijks "thuiskomen" wordt voor bedrijven die willen netwerken. Ook de huisstijl is nieuw. Met een strakke website en frisse flyers wil organisator Vereniging Horeca Stad Enschede (VHSE) de kernwoorden "ambachtelijk" en "experimenteel" uitstralen. Voor het ontwerp, de website en marketing werkt de vereniging samen met Hesitate, Trendwerk en GoalGorilla. Ook Enschede Promotie is weer als partner verbonden aan Proef Eet.
Enschede FM sprak met Sandra Melief, eventmanager van Proef Eet Enschede. Beluister het fragment hierboven.

© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en TV Enschede FM
Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie?
Tip onze redactie via mail of telefoon. Deze vind je op onze contactpagina.