Wie niet horren wil moet maar voelen . Met deze reclamespreuk is het Lonneker bedrijf Horrenpartners één van de tien genomineerden in de landelijke verkiezing voor de slechtste slogan. Andere genomineerden zijn een Nijmeegse patisserie ( Wij spelen open taart ) en een lingeriewinkel uit het Gelderse Epe ( Tiet voor een goede BH ).
Martijn Kok van Horrenpartners heeft de slogan zelf bedacht. ,,Ik vind hem juist leuk. Daarom had ik ook liever gehad dat de verkiezing de leukste slogan of de meest bijzondere slogan zou heten. De slechtste klinkt zo negatief, al zei de mevrouw van de verkiezing dat dit niet de bedoeling is. Toch jammer. Ik moet er even over nadenken of ik de prijs zou ophalen als we hem winnen. Verder wil ik er liever zo weinig mogelijk aandacht aan besteden."
Stemmen
Er kan tot 12 december 12.00 uur via sloganverkiezing.nl gestemd worden. Het winnende bedrijf krijgt een Delftsblauw tegeltje met de eigen slogan. De uitslag wordt dinsdag 13 december bekendgemaakt.
Eerdere winnaars
Eerder wonnen Iedere paal gaat erin (Heibedrijf Steenman), Een timmer timmert, een tandarts boort, maar wij zitten lekker in Velsen Noord (aannemer Leon Braak), It s De Cock that makes de man (Jan de Cock mode) en The worst musical ever (Hema de musical).
© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en TV Enschede FM.