Verkeer
Stuur appje
Zoek
Je bekijkt nu een artikel uit het archief
Dit artikel is niet geoptimaliseerd voor de huidige 1Twente-website. Hierdoor kan het voorkomen dat de opmaak wegvalt, er media ontbreekt en/of metadata incorrect is.
Nieuws
Enschede

Grolsch en Freshtival zoeken festivalgevoel op beugelfles

326172 images2persgroep 3

Wie kan het festivalgevoel het best vertalen in een ontwerp voor een beugelfles? Die wedstrijd schrijven Grolsch en Absolutely Fresh uit, ter ere van het 10-jarig jubileum van Freshival.

Creatievelingen worden opgeroepen om een ontwerp in te sturen die het Freshtival-gevoel het beste uitdraagt. Het winnende ontwerp keert terug op de Grolsch beugelfles in een aantal regionale supermarkten en op Freshtival zelf. Daarnaast krijgt de winnaar een leuk extraatje: 10 jaar lang gratis entree tot het festival.

Het feest op Het Rutbeek moet vanwege de jubileumeditie een extra bijzonder tintje krijgen. Freshtival groeide van 3.000 bezoekers in 2009 naar ruim 30.000 afgelopen editie.

Ontwerpen kunnen tot uiterlijk 28 februari 12:00 uur worden ingezonden.

© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en 1Twente Enschede - Foto: Robin Hilberink
Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie?
Tip onze redactie via mail of telefoon. Deze vind je op onze contactpagina.